poniedziałek, 19 listopada 2012

TAG: Ile warta jest moja twarz? - kolorówka

Wpadłam na pomysł, by podzielić się z Wami, jak na co dzień dbam o swoją twarz, zaczynając od kolorówki. Ona jest dość stała, pielęgnacja częściej się zmienia, ale o tym w innym poście :-)

W obecnym okresie jesienno-zimowym zauważam, że bardzo ważne jest by dbać o twarz i chronić ją przed szkodliwymi czynnikami, jak np. niska temperatura, wiatr czy zanieczyszczenia powietrza. Z kolorówki pomaga nam w tym podkład, który jest swego rodzaju warstwą ochronną. Gdy dodatkowo ma w sobie właściwości odżywcze, to zakrawa to o dzienną pielęgnację, ale to też temat na oddzielnego posta.

Oto tradycyjny skład mojej codziennej kolorowej pielęgnacji:

1. Revlon Colorstay - Combination / Oily skin - 150 Buff Chamois - 69zł
2. Yves Rocher - Replumping Serum Foundation - Beige 100 - 69 zł
3. Beauty UK - Blemish perfect - nude - 2 Funty
4. Sephora - Smoothing & brightening concealer - clair light 02 - 49 zł
5. Synergen - Puder w kompakcie - 03 - 6 zł
6. Eveline - Matująco - wygładzający puder mineralny - 204 Shimmer - 16 zł
7. Yves Rocher - bronzer matujący - 01 hale leger - 59 zł
8. Inglot - Cień do powiek - M3 pearl - 20 zł
9. H&M - eye shadow - Hot Sand - 9,90 zł
10. Dior - Iconic waterproof - 698 ciemny brąz - 29 Euro
11. Sephora - pędzel do cieni - nr 22 - 20 zł
12. For Your Beauty - pędziel do róży / bronzerów - 9 zł

Łączna wartość:  

466,90 zł - dość sporo, ale wiele z tych kosmetyków używam wymiennie, również są bardzo wydajne!


To jest taki skład jaki lubię, do które zawsze wracam. Zmieniają się czasem cienie czy pomadki (których nie uwzględniłam, bo są naprawdę zmienne od nawilżających po koloryzujące!)


Z tych dwój moim ulubionym jest Revlon, idealnie pasuje do mojej cery ze skłonnością do świecenia, dobrze matuje i kryje. Yvea Rocher mam jedynie dlatego, że wykorzystałam 3 poziom, a kończy mi się już Revlon. Nie jestem z niego zadowolona, bo nie matuje, ale na zimę myślę będzie chociaż pielęgnował!


Puder w kompakcie Synergen 03 jest moim ulubionym i zawsze do niego wracam, ostatnio nie mogę go spotkać, mam nadzieję, że pojawi się znów na półkach! Evelinie to mój nowy nabytek i jestem z niego na razie zadowolona, bo bardzo dobrze matuje i do tego muska tymi pięknymi drobinkami :-) 


Ten kompakt brązujący jest również świetny, ale nie jestem pewna, czy jest jeszcze w sprzedaży? :/ Ma 2 części - podstawowy kolor i taki z shimmer z drobinkami, dobrze modeluje twarz! Jestem z niego zadowolona i jest bardzo wydajny.


Cienie do powiek z H&M - Hot Sand są moim ulubionym wyborem na co dzień! Pięknie opalizują powiekę i dobrze się utrzymują. Szukam i szukam, bo ostatnio nie mogę ich znaleźć! M3 z Inglota też jest bardzo fajny, pięknie opalizuje, ma super pigmentację, ale krócej się trzymają, potrzebuję pewnie dobrej bazy?

DIOR ICONIC WATERPROOF ciemny brąz - mój KWC!!! Długo szukałam takiego tuszu do rzęs i pół roku temu odnalazłam. Super szczoteczka, soczysty kolor i co najważniejsze, naprawdę się nie rozmazuje i pięknie odżywia rzęsy! Jestem z niego bardzo zadowolona! 


Korektor kupiony w typowym brytyjskim outlecie za około 2 Funty, bardzo dobrze kryje, jest bardzo wydajny, mam nadzieję, że znajdę polski odpowiednik :) Korektor z Sephory to również świetny produkt, dobrze kryje i odżywia skórę pod oczami, dobrze się rozprowadza. Jest również wydajny. 

Uwielbiam pędzel do cieni Sephora nr 22, od kiedy go odkryłam, nie rozstaję się z nim:)


Trochę tego mam, na co dzień nie szaleję za bardzo, ale to mi odpowiada! Efekt jest klasyczny, ale ze smakiem. Czuję się na pewno odświeżona i gotowa do przeżywania kolejnego, pięknego dnia :)

Znacie któryś z powyższych produktów, przypadły Wam do gustu?

Pozdrawiam ciepło, 

Blogging Novi.

20 komentarzy:

  1. Wole nie liczyć ile mi by wyszło :P Używałam kiedyś podkładu z Revlona ale wogóle mnie nie zachwycił;( może dam mu jeszcze kiedyś szanse ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę wysusza twarz, ale jeszcze nie znalazłam jego lepszego odpowiednika. Jednak efekt matt jest dla mnie bardzo ważny!

      Usuń
  2. wiadomo że takich kosmetyków nie kupuje się codziennie więc twarz jest najlepszą inwestycją :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście nie mogłam się przekonać do pudru Synergen, według mnie jest zbyt napigmentowany i zapycha niemiłosiernie. Ale widzę, że masz kilka kosmów Yves Rocher. A co do tagu- nie ważne ile, ważne że sprawdzone ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To napigmentowanie właśnie bardzo mi odpowiada, daje radę z mieszaną skórą i niestety coraz większymi porami :/

      Usuń
  4. mam takie same cienie z H&M, tylko, szaro czarne i jak na swoją cenę są bardzo fajne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez je ostatnio spotkałam, martwię się, że mogę już nie znaleźć tych moich.

      Usuń
  5. wole nie liczyc:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz wiem na czym stoję :-) Sama jestem w lekkim szoku.

      Usuń
  6. To ten straszliwy tag... ;-D

    OdpowiedzUsuń
  7. z powyższych produktów dobrze mi znany jest puder Synergen - kiedyś często go kupowałam. tani i dobry kosmetyk :) jednak teraz używam pudru mineralnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używanie pudru mineralnego przede mną :) Chociaż Eveline jest mineralny, ale używam go jako bronzer.

      Usuń
  8. Jakis czas temu kupilam sobie Revlon Colorstay i tez bardzo mi sie podoba, chociaz na codzien mieszam go z kremem ;)
    Mialam tez kiedys ten pedzelek do rozu, calkiem niezle wyprofilowany jednak strasznie twardy... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pędzel do różu będę szukać nowy, ale jak na mój pierwszy tego typu, to daje radę :)

      Usuń
  9. świetny zestaw :) jest tu też kilka moich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Puder Eveline jest świetny, też go bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się te cienie z Inglota :)
    mycreativemakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny zestawik. mój jest zmienny bardzo ;D

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad, skoro już tu dotarłaś :)

Będę wdzięczna za konstruktywne komentarze, bez reklamowania własnych blogów. Nie martw się, chętnie zaglądam do aktywnych komentatorek.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...